• ...

Publicado o luns, 21 de setembro de 2020:

Horarios provisionais de Linguaxe Musical e Educación auditiva e vocal

Achéganse os horarios provisionais dos grupos de Linguaxe musical e Educación auditiva e vocal para este curso 2020-2021. O prazo para solicitar un cambio de grupo estenderase entre hoxe e o xoves 24 de setembro. Para formalizar a solicitude será preciso cubrir o formulario que se atopa na ligazón de abaixo. Ao mesmo tempo será posible facer unha permuta con outro alumno ou alumna.

En canto ás solicitudes de cambio de grupo, cómpre dicir que soamente respectaranse aquelas que teñan a súa orixe nun conflicto co horario das ensinanzas xerais. En todo caso deberá achegarse a xustificación documental correspondente. Calquera outro motivo poderá aducirse, sempre coa correspondente xustificación documental, sendo ponderado despois pola dirección do centro. Este proceder inflexible é causado pola obriga de respectar de xeito rigoroso as medidas sanitarias fronte á covid. Dentro destas medidas, a distancia de metro e medio entre postos escolares conduce á imposibilidade de superar certo número de integrantes en cada grupo.

Os horarios definitivos publicaranse o venres 25 de setembro ás 20:00.

Horarios provisionais de Linguaxe musical e Educación auditiva e vocal

Formulario para solicitar un cambio de grupo ou unha permuta