Publicado o xoves, 14 de maio de 2020:

Adaptacións das Programacións Didácticas

Seguindo ás Instrucións do 27 de abril de 2020 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20, procédese a publicar as seguintes Adaptacións das Programacións Didácticas.

Atópanse xunto ás Programacións de cada materia na seguinte carpeta:

(*) Na web pódese atopar esta carpeta a través de Menú > Alumnado > Documentación. Elixa o departamento e a materia para chegar á documentación. Tamén se pode acceder a través de Menú > Departamentos.