Publicado o venres, 27 de marzo de 2020:

¡Biblioteca en cuarentena!

Saudo á comunidade escolar do CMUS Xoán Montes de Lugo durante o confinamento causado pola pandemia do COVID-19, polo noso Coordinador da Biblioteca Borja Durán.

Publicado o xoves, 12 de marzo de 2020:

Suspensión das clases

Seguindo instrucións da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, quedan suspendidas as actividades lectivas a partir do luns día 16 de marzo durante 14 días.

Calquera información de interese posterior a esta, será publicada no seu momento, para coñecemento da comunidade educativa.

Aviso importante: Medidas preventivas

Medidas preventivas adoptadas por este centro debido ao coronavirus e ata novo aviso:

• TODAS AS AUDICIÓNS QUEDAN CANCELADAS. A partir de hoxe xoves 12 de marzo de 2020.
  • A partir de mañá venres 13 de marzo SUSPÉNDENSE OS SERVIZOS de:
    • BIBLIOTECA
    • PRÉSTAMO DE AULAS E CABINAS DE ESTUDO

Lamentamos as molestias.
A dirección do centro.

Publicado o mércores, 11 de marzo de 2020:

Publicado o luns, 9 de marzo de 2020:

Publicado o mércores, 4 de marzo de 2020: