• Actualizada a documentación das Probas de Acceso 2019-20

Debido ao virus Covid-19 e seguindo instrucións da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional toda a actividade lectiva de este centro queda suspendida ata novo aviso.

Medidas preventivas: Os servizos de Biblioteca e de préstamo de aulas e cabinas de estudo quedan suspendidos.

Publicado o martes, 18 de febreiro de 2020:

Actividade do concerto do pianista Giorgi Gigashvili

O mércores, 4 de marzo de 2020 ás 20:00h o pianista GIORGI GIGASHVILI (gañador do Concurso internacional de piano Cidade de Vigo) ofrecerá un concerto no Círculo das Artes de Lugo.

O programa do concerto é o seguinte:
  • F. Chopin: Nocturno Op. 55, nº 2 e Mazurkas Op. 30
  • R. Schumann: Fantasía Op. 17 en Re maior.
  • A. Scriabin: Sonata nº 3 en fa# menor.
  • D. Shostakóvich: Preludio e Fuga nº 24 en re menor.

O Departamento de Tecla organiza unha actividade para a asistencia en grupo a dito concerto dos alumnos que estean interesados.

Para máis información e inscricións:

(con autorización)

A entrada ao concerto é de balde por xentileza da Sociedade Filarmónica de Lugo que ten subscrito un convenio de colaboración co noso Conservatorio.