Versión para Móbil/Tablet.
Para ver todo o contido da web
fai click no ordenador -->

luns, 25 de novembro de 2019

VI Xuntanza Soncello

Os días 14 e 15 de decembro celebrarase no CMUS Xoán Montes a VI Xuntanza da asociación de violonchelistas Soncello.

venres, 22 de novembro de 2019

Xurxo Morales gañador da fase autonómica do Concurso Intercentros

O alumno de Saxofón do CMUS Xoan Montes de Lugo Xurxo Morales resultou gañador da fase autonómica do Concurso Intercentros Melómano 2019, tocando Prelude cadence et finale de Alfred Desenclos e representará a Galicia na fase final que se celebrará en Alicante.

¡¡¡ PARABÉNS !!!

Concerto de Nadal: Agrupacións de Grao Elemental e Banda Xuvenil

O vindeiro martes 17 de decembro ás 19 horas no Círculo das Artes de Lugo, as agrupacións de Grao Elemental xunto coa Banda Xuvenil ofrecerán  un concerto didáctico destinado a todos os nenos e nenas da cidade interesados en coñecernos.

A entrada será libre. Esperamos contar coa vosa asistencia e que gocedes da actuación destes pequenos músicos.

mércores, 20 de novembro de 2019

Concerto homenaxe a Indalecio F. Groba

Concerto organizado polo Concello de Lugo e a Sociedade Filarmónica a proposta de antigos discípulos do mestre.

martes, 19 de novembro de 2019

Placa de recoñecemento polo programa Erasmus+

Estamos moi ledos!!

O SEPIE (Servicio Español para la Internacionalización de la Educación) acaba de enviarnos unha placa identificativa que acabamos de colocar na entrada do noso conservatorio,
por participar no Programa Erasmus+ (2014-2020)

Con esta placa nos recoñecen o noso esforzo e adicación por impulsar o sentimento de cidadanía europea, educación inclusiva e internacionalización da educación.

luns, 11 de novembro de 2019

Actividade extraescolar có Ensemble Zoar

O vindeiro martes, 26 de novembro de 2019, o Ensemble Zoar ofrecerá un concerto no Círculo das Artes de Lugo. O Ensemble Zoar é un quinteto de vento-madeira (frauta, óboe, clarinete, fagot e trompa). Neste concerto tamén contan coa participación dun pianista.

O programa do concerto é o seguinte:

L.v. Beethoven: Variaciones sobre La ci darem la mano / W. A. Mozart: Trío para clarinete, piano e fagot Kv. 498 / Quinteto para piano e vento Kv. 452.

O Departamento de Vento-Madeira organiza unha actividade para a asistencia en grupo a dito concerto dos alumnos que estean interesados. A actividade incluirá un encontro antes do concerto cos membros do Ensemble Zoar.

Os interesados deberán entregar a inscrición na conserxería do centro ata o xoves 21 de novembro de 2019

venres, 8 de novembro de 2019

xoves, 7 de novembro de 2019