Versión para Móbil/Tablet.
Para ver todo o contido da web
fai click no ordenador -->

venres, 25 de outubro de 2019

Escola da espalda

Actividades do programa Hábitos Saudables do CMUS.

xoves, 24 de outubro de 2019

Charla sobre a Proba de Acceso a 1º de Grao Profesional

Actividades de Orientación CMUS Lugo.

Charla dirixida ás familias e alumnos de 4º curso de GE que realizarán a Proba de Acceso ao Grao Profesional.

sábado, 19 de outubro de 2019

¡Síguenos en Instagram!

A partir de agora estará o enlace permanente na web na columna da esquerda.

xoves, 10 de outubro de 2019

xoves, 3 de outubro de 2019