Versión para Móbil/Tablet.
Para ver todo o contido da web
fai click no ordenador -->

venres, 20 de setembro de 2019

xoves, 19 de setembro de 2019

Departamento de Tecla: Adxudicacións de profesor de PC e Piano

Listaxes de alumnos de Piano e Piano Complementario aos que se lles concedeu a solicitude de profesor, cambio de profesor e adxudicacións:
Nota: O resto do alumnado continua co profesor do ano pasado.

Horarios pendentes de Música de Cámara e Conxunto

Resultado de imaxes para forgetListaxe dos horarios adxudicados aos alumnos que non asistiron á reunión de elección de horarios nas materias de Música de Cámara e Conxunto:

mércores, 18 de setembro de 2019

luns, 16 de setembro de 2019

Guía do Alumnado 2019-20

Para todos aqueles alumnos/as de nova incorporación ao CMUS Xoán Montes de Lugo

Listaxes de alumnado de Vento Madeira

Listaxes de alumnado e adxudicación de profesor no Departamento de Vento Madeira para o curso 2019-20:

Modificación das datas de Elección de Horarios e de Comezo de Curso

Por razóns alleas ao centro, modifícanse as datas de elección de horarios para o curso 2019-20. Tamén se retrasa o comezo do curso:

Desculpen as molestias.
A dirección do centro.

Horarios, datas e aulas

Curso 2019/20

Datas e Aulas para a elección de horarios: HORARIOS ACTUALIZADOS tendo en conta o AVISO IMPORTANTE sobre a modificación das datas
Horarios dispoñibles:
Corrección de erros:

• (*) Este documento foi actualizado o 11 de setembro e posteriormente o 17 de setembro. N.R.: (recibíuse ese mesmo día para a súa publicación). Desculpen as molestias.
  • (**) Modificación dos horarios de Coro de 5º e 6º GP. Cambio nos Itinerarios e Optativas. Este curso non se impartirá a materia de Improvisación. No seu lugar haberá, ademáis do grupo do martes de 16 a 17 horas, un segundo grupo de Itinerario de Composición os martes de 20 a 21 horas. (Este último cambio pendente de amosar no documento).

domingo, 15 de setembro de 2019

Horarios adxudicados de Repentización e Acompañamento (Especialidade Piano)

Aviso: Os/as alumnos/as deberán asistir o Luns 16 de setembro ás 17h na aula de orquestra, para confirmar o horario ou solicitar cambio de grupo.

Horarios DEFINITIVOS dos grupos de Linguaxe Musical

Nota: Debido a que os grupos de 4º GE están completos, este ano non se ofertará a posibilidade de asistir como alumnos oíntes.

xoves, 5 de setembro de 2019

martes, 3 de setembro de 2019

Proba de acceso a 1º GE: Convocatoria da 3ª volta

Probas de acceso a 1º de grao elemental para o curso 2019/20:

Elección de especialidades en 3ª volta para aqueles aspirantes pendentes de adxudicación.

Martes 10 de setembro de 2019
ás 18 horas
no Auditorio do Centro.

Toda a información das probas de acceso no enlace da dereita da páxina.