Publicado o sábado, 13 de xullo de 2019:

Linguaxe Musical: Horarios provisionais curso 2019-20

PRAZO PARA SOLICITAR CAMBIO DE GRUPO:

ata o Venres 6 de setembro de 2019

Nota importante:

1. Non se aceptarán cambios de grupo soamente nunha das dúas materias.

2. É posible realizar permutas entre dous alumnos. A solicitude da permuta deberá facerse no mesmo prazo e forma que a solicitude de cambio.

3. Soamente se terá en conta para aceptar o cambio: horario escolar, horario laboral dos pais ou circunstancias familiares extraordinarias achegando o xustificante pertinente.