Versión para Móbil/Tablet.
Para ver todo o contido da web
fai click no ordenador -->

mércores, 31 de xullo de 2019

venres, 26 de xullo de 2019

Probas de Acceso de setembro: Tribunais e horarios

Os días 4, 5 e 6 de setembro de 2019 celebraranse as probas de acceso aos cursos:
  • de 2º a 4º de grao elemental
  • de 2º a 6° de grao profesional

Pódense ver os tribunais no seguinte enlace:

Posteriormente publicaranse as notas das probas de acceso.

Toda a información relevante das mesmas publícase no enlace que hai na columna dereita de esta web.

(*) Ver modificación no tribunal de Piano.

Exames de setembro: Datas, Horarios e Aulas

Convocatoria de Setembro do curso 2018-19 para alumnos oficiais con materias pendentes de xuño:
* nota: ver aquí información do exame de Itinerario de Interpretación

Maís adiante publicaranse as datas do prazo de matrícula.

sábado, 13 de xullo de 2019

Linguaxe Musical: Horarios provisionais curso 2019-20

PRAZO PARA SOLICITAR CAMBIO DE GRUPO:

ata o Venres 6 de setembro de 2019

Nota importante:

1. Non se aceptarán cambios de grupo soamente nunha das dúas materias.

2. É posible realizar permutas entre dous alumnos. A solicitude da permuta deberá facerse no mesmo prazo e forma que a solicitude de cambio.

3. Soamente se terá en conta para aceptar o cambio: horario escolar, horario laboral dos pais ou circunstancias familiares extraordinarias achegando o xustificante pertinente.