Instrucións do 27 de abril de 2020, sobre o desenvolvemento do terceiro trimestre.

Probas de Acceso:
toda a información das probas aquí

Publicado o xoves, 9 de maio de 2019:

Xornadas de Portas Abertas

Desde o equipo directivo e a coordinación do Grao Elemental do Conservatorio, queremos agradecer a colaboración de todos os profesores e alumnos que onte fixeron posible a realización do concerto de presentación de instrumentos programado dentro das Xornadas de Portas  Abertas

Ao longo deste mes pódense visitar as aulas de instrumento, para elo deberase solicitar enviando a graoelemental@cmusxoanmonteslugo.edu.es o boletín de inscrición enlazado abaixo, debidamente cuberto. Na folla están os horarios dispoñibles para as xornadas.