Publicado o luns, 7 de maio de 2018:

¡Próbate na proba! 2018

Un ano máis o Departamento de Linguaxe Musical fará un simulacro da proba de acceso ao primeiro curso de Grao Profesional para que os alumnos teñan unha idea dos aspectos que teñen que mellorar.

Máis información no boletín informativo

Prazo de Inscripción: do 7 ao 11 de maio de 2018 (ambos os dous incluidos)

(tamén dispoñible na conserxería.
Cubrir e entregar na propia conserxería)

Soamente para persoas inscritas na proba de acceso ao 1º curso do Grao Profesional e alumnos/as matriculados/as no Conservatorio de Música Xoán Montes de Lugo.