Versión para Móbil/Tablet.
Para ver todo o contido da web
fai click no ordenador -->

mércores, 29 de novembro de 2017

Concerto do Trío Camilli

1 de decembro 20:00 h
Círculo das Artes

Trío Camilli
Bartosz Woroch , Òscar Alabau e Jean-Sèlim Abdelmoula

• L.v. Beethoven – Trío en Si b maior, Op. 11
  • D. Shostakóvich – Trío nº 1 en Do menor, Op. 8
  • J. Brahms – Trío nº 1 en Si maior, Op. 8

Gratuito para os alumnos do CMUS
presentando o carnet do centro

luns, 27 de novembro de 2017

Concerto da Lucus Ensemble

Este xoves 30 de novembro, concerto da Lucus Ensemble ás 21:00 no Centro Cultural Vello Cárcere de Lugo, celebrando o Aniversario da Muralla de Lugo como Patrimonio da Humanidade.

Farase un percorrido pola música do Continente Americano con obras de Paquito de Rivera, Gershwin, Copland, Piazolla e Carlos Gardel.

martes, 21 de novembro de 2017

xoves, 16 de novembro de 2017