• Actualizada a documentación das Probas de Acceso 2019-20

Medidas preventivas: Os servizos de Biblioteca e de préstamo de aulas e cabinas de estudo quedan suspendidos.

Acláración: O concurso de debuxo e o certame creativo tamén están cancelados.

Publicado o sábado, 28 de outubro de 2017:

16ª edición do Certamen Intercentros

Recentemente foi convocada a 16ª edición do Certamen Intercentros para xóvenes intérpretes.

No devandito certamen poden concursar aqueles alumnos que estén cursando algún dos cursos de grao profesional en calquer conservatorio de España.

En primeiro lugar se celebra unha fase autonómica e posteriormente os gañadores de cada comunidade concursan nunha fase nacional.

Este ano a fase autonómica galega terá lugar no Conservatorio Profesional de Música Xoán Montes de Lugo o vindeiro 18 de noviembre.

O prazo de inscripción remata o 3 de novembro