• Publicado o NOF (Normas de Organización e Funcionamento) e o PEC (Proxecto Educativo do Centro) para o curso 2018-19. Dispoñibles no menú O Centro/Documentación
  • Publicadas as Programacións ou mínimos esixibles de todos os departamentos e materias para o curso 2018-19 (dispoñible no menú Alumnado/Documentación e tamén en cada Departamento

Escondido:

Publicado o xoves, 4 de maio de 2017:

¡Próbate na proba! 2017

Un ano máis o Departamento de Linguaxe Musical fará un simulacro da proba de acceso ao primeiro curso de Grao Profesional para que os alumnos teñan unha idea dos aspectos que teñen que mellorar.

Máis información no boletín informativo (*)

Prazo de Inscripción: do 8 ao 12 de maio de 2017 (ambos os dous incluidos)

(tamén dispoñible na conserxería.
Cubrir e entregar na propia conserxería)

Soamente para persoas inscritas na proba de acceso ao 1º curso do Grao Profesional e alumnos/as matriculados/as no Conservatorio de Música Xoán Montes de Lugo.

(*) nota: o boletín foi actualizado ó 10 de maio debido a unha errata. Desculpen as molestias.