• Actualizada a documentación das Probas de Acceso 2019-20

Debido ao virus Covid-19 e seguindo instrucións da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional toda a actividade lectiva de este centro queda suspendida ata novo aviso.

Medidas preventivas: Os servizos de Biblioteca e de préstamo de aulas e cabinas de estudo quedan suspendidos.

Publicado o xoves, 4 de maio de 2017:

¡Próbate na proba! 2017

Un ano máis o Departamento de Linguaxe Musical fará un simulacro da proba de acceso ao primeiro curso de Grao Profesional para que os alumnos teñan unha idea dos aspectos que teñen que mellorar.

Máis información no boletín informativo (*)

Prazo de Inscripción: do 8 ao 12 de maio de 2017 (ambos os dous incluidos)

(tamén dispoñible na conserxería.
Cubrir e entregar na propia conserxería)

Soamente para persoas inscritas na proba de acceso ao 1º curso do Grao Profesional e alumnos/as matriculados/as no Conservatorio de Música Xoán Montes de Lugo.

(*) nota: o boletín foi actualizado ó 10 de maio debido a unha errata. Desculpen as molestias.