• Publicado o NOF (Normas de Organización e Funcionamento) e o PEC (Proxecto Educativo do Centro) para o curso 2018-19. Dispoñibles no menú O Centro/Documentación
  • Publicadas as Programacións ou mínimos esixibles de todos os departamentos e materias para o curso 2018-19 (dispoñible no menú Alumnado/Documentación e tamén en cada Departamento

Escondido:

Publicado o sábado, 11 de febreiro de 2017:

Entrevista a Helena Otero

Recentemente se publicou na páxina saxrules.com unha entrevista á antigua alumna de saxofón do CMUS Xoán Montes, Helena Otero, que na actualidade realiza os seus estudos no Conservatorio de Lyon.

Helena: ... "que todo el que tiene o ha tenido la oportunidad de formarse en lo que le apasiona sea consciente de lo afortunado que es; que la gente que ha tomado este camino no se deje llevar por modas o reconocimientos de ajenos y que procuren encontrarse a sí mismos y creer en lo que realmente les gusta y que esto les hará ser mejores personas."

Boa sorte Helena!!