• Actualizada a documentación das Probas de Acceso 2019-20

Debido ao virus Covid-19 e seguindo instrucións da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional toda a actividade lectiva de este centro queda suspendida ata novo aviso.

Medidas preventivas: Os servizos de Biblioteca e de préstamo de aulas e cabinas de estudo quedan suspendidos.

Publicado o venres, 2 de decembro de 2016:

Gañadores do Concurso Intercentros Melómano

O alumno de saxofón do Conservatorio Xoan Montes de Lugo Alfonso Huerta obtén o primeiro posto na fase autonómica do Certamen Intercentros Melómano, onde ademáis tiveron unha moi boa actuación os outros participantes do centro.

Parabéns do Equipo Directivo do CMUS de Lugo:

"Os nosos parabéns non só a Alfonso, Iria e Anxo polo seu traballo e esforzo, se non tamén a Marta Rodríguez, alumna non premiada que nos ofreceu unha fantástica actuación. Os nosos parabéns aos seus profesores e ás súas familias polo apoio e motivación adicados."