• Publicado o NOF (Normas de Organización e Funcionamento) e o PEC (Proxecto Educativo do Centro) para o curso 2018-19. Dispoñibles no menú O Centro/Documentación
  • Publicadas as Programacións ou mínimos esixibles de todos os departamentos e materias para o curso 2018-19 (dispoñible no menú Alumnado/Documentación e tamén en cada Departamento

Escondido:

Publicado o domingo, 13 de novembro de 2016:

Renovación do Consello Escolar

O CMUS Xoán Montes de Lugo como centro educativo sostido con fondos públicos, atópase en periodo de renovación parcial dos membros dos distintos sectores do Consello Escolar.

A información sobre o calendario (presentación de candidaturas, datas de votacións, etc..) atópase publicitada nos taboleiros do centro para coñecemento de toda a comunidade educativa.