Publicado o martes, 8 de novembro de 2016:

Acceso a CentrosNet

Os alumnos, pais, nais e titores legais poden ver as Cualificacións, Faltas de Asistencia, Horarios, etc... a través da plataforma CentrosNet.

Guía de Utilización de CentrosNet está dispoñible:

• na Conserxería do Centro
  • na Biblioteca.
  • na páxina web do centro.

Aqueles que non dispoñan dun dispositivo con conexión a internet, poderán acceder dende os ordenadores dispoñibles na biblioteca.

Nota: O acceso todavía non está dispoñible dende sistemas Android.