Publicado o xoves, 20 de outubro de 2016:

Orquestra Sinfónica de Madrid: Proxecto Talentos

A Orquestra Sinfónica de Madrid está levando a cabo o proxecto de Talentos musicais a través das Tecnoloxías da Información e a Comunicación (TIC), coa colaboración do Teatro Real.

Os alumnos/as interesados en concursar deberán comunicalo á dirección do centro.
A comisión de selección celebrarase o vindeiro xoves 3 de novembro de 2016 no Auditorio do Conservatorio (comunicarase a hora de inicio coa debida antelación).

datas:
  • Envío de audicións dos nominados á OSM:
    • do 15-09-2016 ao 17-11-2016.
  • Comunicación dos resultados aos interesados e a seus respectivos Centros:
    • antes do 13-01-2017.