Versión para Móbil/Tablet.
Para ver todo o contido da web
fai click no ordenador -->

domingo, 30 de outubro de 2016

Curso de Trombón

días 15 a 17 de decembro

xoves, 20 de outubro de 2016

Orquestra Sinfónica de Madrid: Proxecto Talentos

A Orquestra Sinfónica de Madrid está levando a cabo o proxecto de Talentos musicais a través das Tecnoloxías da Información e a Comunicación (TIC), coa colaboración do Teatro Real.

Os alumnos/as interesados en concursar deberán comunicalo á dirección do centro.
A comisión de selección celebrarase o vindeiro xoves 3 de novembro de 2016 no Auditorio do Conservatorio (comunicarase a hora de inicio coa debida antelación).

datas:
  • Envío de audicións dos nominados á OSM:
    • do 15-09-2016 ao 17-11-2016.
  • Comunicación dos resultados aos interesados e a seus respectivos Centros:
    • antes do 13-01-2017.

luns, 10 de outubro de 2016

15ª edición do Certamen Intercentros

Recentemente foi convocada a 15ª edición do Certamen Intercentros para xóvenes intérpretes.

No devandito certamen poden concursar aqueles alumnos que estén cursando algún dos cursos de grao profesional en calquer conservatorio de España.

En primeiro lugar se celebra unha fase autonómica e posteriormente os gañadores de cada comunidade concursan nunha fase nacional.

Este ano a fase autonómica galega terá lugar no Conservatorio Profesional de Música Xoán Montes de Lugo o vindeiro 26 de noviembre.

O prazo de inscripción remata o 4 de novembro