Publicado o luns, 10 de outubro de 2016:

15ª edición do Certamen Intercentros

Recentemente foi convocada a 15ª edición do Certamen Intercentros para xóvenes intérpretes.

No devandito certamen poden concursar aqueles alumnos que estén cursando algún dos cursos de grao profesional en calquer conservatorio de España.

En primeiro lugar se celebra unha fase autonómica e posteriormente os gañadores de cada comunidade concursan nunha fase nacional.

Este ano a fase autonómica galega terá lugar no Conservatorio Profesional de Música Xoán Montes de Lugo o vindeiro 26 de noviembre.

O prazo de inscripción remata o 4 de novembro