Instrucións do 27 de abril de 2020, sobre o desenvolvemento do terceiro trimestre.

Probas de Acceso:
toda a información das probas aquí

Publicado o martes, 3 de maio de 2016:

¡Próbate na Proba 2016!

Un ano máis o Departamento de Linguaxe Musical fará un simulacro da proba de acceso ao primeiro curso de Grao Profesional para que os alumnos teñan unha idea dos aspectos que teñen que mellorar.

Máis información no boletín informativo

Prazo de Inscripción: do 9 ao 13 de Maio (ambos os dous incluidos)

(tamén dispoñible na conserxería.
Cubrir e entregar na propia conserxería)

Soamente para persoas inscritas na proba de acceso ao 1º curso do Grao Profesional e alumnos/as matriculados/as no Conservatorio de Música Xoán Montes de Lugo.