Publicado o martes, 1 de decembro de 2015:

Novidades Curso 2015/16

Acceso a CentrosNet:

A partires deste curso 2015/16 os alumnos, pais, nais e titores legais poden ver as Cualificacións, Faltas de Asistencia, Horarios, etc... a través da plataforma CentrosNet.

• na Conserxería do Centro
  • na Biblioteca.
  • na páxina web do centro.

Aqueles que non dispoñan dun dispositivo con conexión a internet, poderán acceder dende os ordenadores dispoñibles na biblioteca.

Nota: O acceso todavía non está dispoñible dende sistemas Android.

Faltas de Asistencia:

Este ano as faltas de asistencia dos alumnos son notificadas únicamente a través da plataforma CentrosNet.

Os alumnos, pais, nais e titores legais terán que acceder á mesma para supervisar a asistencia dos alumnos.

Toda a información está no documento Faltas de Asistencia e Puntualidade que está dispoñible na web e na Conserxería do centro.