Publicado o domingo, 20 de decembro de 2015:

La Sonrisa Nómada

O pasado 5 de decembro de 2015 o noso compañeiro Diego Segade, profesor de viola de este centro, apareceu no artigo "La Sonrisa Nómada" do número 13 da revista Global Education elaborada pola asociación ANHCR ACNUR.

Nese impactante artigo fala da aventura solidaria na que próximamente participará xunto co seu amigo Iván.

Podedes ver máis detalles tanto no artigo como na web na que o explica:

artigo "La Sonrisa Nómada" (páxinas 15 a 20)

LSN_01
¡Moita sorte nese estupendo proxecto!