Versión para Móbil/Tablet.
Para ver todo o contido da web
fai click no ordenador -->

domingo, 20 de decembro de 2015

La Sonrisa Nómada

O pasado 5 de decembro de 2015 o noso compañeiro Diego Segade, profesor de viola de este centro, apareceu no artigo "La Sonrisa Nómada" do número 13 da revista Global Education elaborada pola asociación ANHCR ACNUR.

Nese impactante artigo fala da aventura solidaria na que próximamente participará xunto co seu amigo Iván.

Podedes ver máis detalles tanto no artigo como na web na que o explica:

artigo "La Sonrisa Nómada" (páxinas 15 a 20)

LSN_01
¡Moita sorte nese estupendo proxecto!

venres, 18 de decembro de 2015

Concurso de Solistas

O 2 de marzo de 2016 celebrarase unha nova edición do Concurso de Solistas  do CMUS para a Orquestra de Corda e a Banda:

Bases do Concurso e Inscripción

Prazo de inscripción: dende o 25 de xaneiro ao 5 de Febreiro.

luns, 14 de decembro de 2015

Concerto da Banda Filharmónica de Lugo

BANDA FILHARMÓNICA DE LUGO
Iván Martínez Sabio, director

Domingo, 20 de decembro de 2015
19:30 h Círculo das Artes

Concerto de Nadal:
  • Eric Whitacre (EEUU, 1970) - Lux Aurumque (2005)
  • Thomas Doss (Austria, 1966) - Colors of Tali (2008)
  • Eric Whitacre (EEUU, 1970) - The Seal Lullaby (2008)
  • Bert Appermont (Belgica, 1973) - Celtic Child (2005)
Colabora: Coro Infantil do Conservatorio Xoán Montes de Lugo

xoves, 10 de decembro de 2015

nota informativa

Por mor do concerto de Nadal deste Conservatorio, que terá lugar o vindeiro Xoves 17 de Decembro no salón rexio do Circulo das Artes, o centro permanecerá pechado a partires das 15 horas.

martes, 1 de decembro de 2015

Novidades Curso 2015/16

Acceso a CentrosNet:

A partires deste curso 2015/16 os alumnos, pais, nais e titores legais poden ver as Cualificacións, Faltas de Asistencia, Horarios, etc... a través da plataforma CentrosNet.

• na Conserxería do Centro
  • na Biblioteca.
  • na páxina web do centro.

Aqueles que non dispoñan dun dispositivo con conexión a internet, poderán acceder dende os ordenadores dispoñibles na biblioteca.

Nota: O acceso todavía non está dispoñible dende sistemas Android.

Faltas de Asistencia:

Este ano as faltas de asistencia dos alumnos son notificadas únicamente a través da plataforma CentrosNet.

Os alumnos, pais, nais e titores legais terán que acceder á mesma para supervisar a asistencia dos alumnos.

Toda a información está no documento Faltas de Asistencia e Puntualidade que está dispoñible na web e na Conserxería do centro.

Manuel Doel 3º clasificado no Concurso Intercentros

Manuel Doel Carreira, alumno de saxofón do CMUS Xoan Montes de Lugo, foi o 3º clasificado na fase autonómica do Concurso Intercentros.