Publicado o martes, 29 de setembro de 2015:

Música x Siria

Concertos solidarios a favor dos refuxiados da guerra de Siria:

Concerto 9 Outubro no Ágora (A Coruña) ás 20 h. (Entrada 10€)
Alber Ponte, Birimbao, Jose Ángel Colorado, Julio Suárez & Backyards La Habitación de la Música

Concerto 16 Outubro no Conservatorio Superior da Coruña ás 19 h. (Entrada libre)
Dúo Bacewicz, La Xácara, O Pequecoro do Xan Viaño, Os 2 de Sempre +1 e Pablo Rodríguez

A recadación irá destinada a/os refuxiad@s da guerra de Siria a través de Oxfam-Intermón