Versión para Móbil/Tablet.
Para ver todo o contido da web
fai click no ordenador -->

mércores, 29 de xullo de 2015

Probas de Acceso de setembro

Días 3 e 4 de Setembro, tribunáis das probas de acceso na convocatoria de setembro para:
  • 2º, 3º, 4º de Grao Elemental
  • 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de Grao Profesional

Día 7 de Setembro publicación das notas

Exames de Setembro (alumnos oficiais)

Convocatoria de Setembro para alumnos oficiais:

Datas e horarios dos exames

Aulas (materias de Instrumento, Conxunto, Piano Complementario e Música de Cámara)

A entrega de notas será o día 4 de Setembro a partir das 18h na conserxería do centro.
O prazo de matrícula será os días 7 e 8 de setembro.