Publicado o domingo, 26 de outubro de 2014:

Concerto de Marianna Prjevalskaya, Piano

Luns, 3 de novembro
20:30 h.    Círculo das Artes

Marianna Prjevalskaya

Marianna

Piano

• L.v. Beethoven, Sonata para piano nº 13 en Mi b M, Op. 27 nº1 "Quasi una fantasía"
  • C. Debussy, Catro Preludios do Libro I
  • F. Schubert, Sonata para piano en La maior D 959, Op. post.

Nota:  Os concertos organizados pola Sociedad Filarmónica de Lugo son gratuitos para os alumnos do CMUS presentando o carnet do centro.