Versión para Móbil/Tablet.
Para ver todo o contido da web
fai click no ordenador -->

mércores, 29 de outubro de 2014

31 de Outubro Día do Ensino

O Calendario Escolar 2014/15 publicado pola Consellería de Educación, sinala a data do 31 de Outubro como Día do Ensino

Polo tanto non haberá clase e como tal, as portas do noso Conservatorio permanecerán pechadas ao considerarse día non lectivo. As clases reanudaránse o luns día 3 de Novembro.

domingo, 26 de outubro de 2014

Concerto de Marianna Prjevalskaya, Piano

Luns, 3 de novembro
20:30 h.    Círculo das Artes

Marianna Prjevalskaya

Marianna

Piano

• L.v. Beethoven, Sonata para piano nº 13 en Mi b M, Op. 27 nº1 "Quasi una fantasía"
  • C. Debussy, Catro Preludios do Libro I
  • F. Schubert, Sonata para piano en La maior D 959, Op. post.

Nota:  Os concertos organizados pola Sociedad Filarmónica de Lugo son gratuitos para os alumnos do CMUS presentando o carnet do centro.

mércores, 15 de outubro de 2014

Concerto do Coro Infantil

Concerto do Coro Infantil en "Cociñando contos"

Este Domingo 19 ás 12.30 no Museo Provincial, con motivo da V Semana do libro.

luns, 13 de outubro de 2014

Concerto da REAL FILHARMONÍA DE GALICIA

Martes, 21 de outubro
 20:30 h.    Círculo das Artes

REAL FILHARMONÍA DE GALICIA

Maximino Zumalave, dirección

W. A. Mozart, Obertura de Don Giovanni, KV 527
  W. A. Mozart, Sinfonía nº 38 en Re maior, KV 504 “Praga”
  L. v. Beethoven, Sinfonía nº 2 en Re maior, op 36

Nota:  Os concertos organizados pola Sociedad Filarmónica de Lugo son gratuitos para os alumnos do CMUS presentando o carnet do centro.