Publicado o martes, 16 de setembro de 2014:

Grupos Provisionais de Linguaxe Musical

LISTAXES PROVISIONAIS
(os definitivos publicaranse o Venres 19)

Grupos Linguaxe Musical e Educación Auditiva e Vocal de Grao Elemental:

Prazo para solicitar cambio de grupo (Recoller e entregar a solicitude debidamente cumprimentada na conserxería do Conservatorio) :
  • Mércores 17 de setembro (todo o día)
  • Xoves 18 de setembro ata as 14 horas

Nota:
Só se atenderán as solicitudes que teñan como causa a incompatibilidade co horario escolar, horario Laboral dos pais, circunstancias familiares, ou permutas entre alumnos/as de dous grupos diferentes. En todos os casos é preciso achegar xustificación escrita.