Publicado o mércores, 4 de xuño de 2014:

Solicitude de Cambio de Profesor

O prazo para solicitar cambio de profesor cara ao vindeiro curso 2014/15 e do 16 ao 20 de Xuño de 2014 (ambos os dous inclusive).

Tan so é posible nas seguintes materias: Clarinete, Frauta, Guitarra, Percusión, Piano, Piano Complementario, Saxofón, Viola, Violín, Violoncello, Análise, Harmonía e Linguaxe Musical.

A solicitude deberá formalizarse na Secretaría do Centro e deberá especificarse o profesor/a có que se desexe cursar estudos o próximo curso.