Versión para Móbil/Tablet.
Para ver todo o contido da web
fai click no ordenador -->

mércores, 25 de xuño de 2014

Proba de Acceso a 1º GE: Adxudicacións 2ª volta

Listaxes das adxudicacións da 2ª volta das Probas de Acceso a 1º de Grao Elemental:
  • Relación de aspirantes con praza na 2ª volta: Listaxe 1
  • Relación de aspirantes en lista de espera que cambiaron de especialidade na 2ª volta: Listaxe 2
  • Relación de aspirantes en lista de espera pola especialidade inicialmente solicitada: Listaxe 3
  • Relación de aspirantes que non asistiron á reunión do día 24 de xuño de 2014, e quedan en lista de espera para poder optar a unha praza na 3ª volta a celebrar no mes de setembro (comunicarase día e hora coa debida antelación): Listaxe 4

mércores, 18 de xuño de 2014

Puntuacións Proba de Acceso 1º GE

Listaxes das probas de acceso a 1º de Grao Elemental:
  • Relación de aspirantes con praza nas distintas especialidades: Listaxe A
  • Relación de aspirantes que non obtiveron praza na especialidade solicitada: Listaxe B
    • Relación de Prazas Vacantes que se ofertarán en 2ª volta o 24 de xuñoListaxe B2
  • Relación de aspirantes que non superaron a proba: Listaxe C
  • Relación de aspirantes que non se presentaron: Listaxe D

mércores, 11 de xuño de 2014

Encontro Coral en Ferrol

Este Venres 13 de xuño celebrarase en Ferrol un "Encontro Coral" que contará coa participación do Coro Infantil do CMUS.

martes, 10 de xuño de 2014

Horarios da Proba de Acceso a 1º de GE

A Proba de Acceso a 1º Grao Elemental será os días 16 e 17 de xuño na Aula 1.14

domingo, 8 de xuño de 2014

sábado, 7 de xuño de 2014

VI Curso Internacional de Música Ciudad de León

Do 24 ao 31 de Xullo, destinado a todos os niveis das especialidades ofertadas. Toda a información na:

venres, 6 de xuño de 2014

Concerto de Marcos Mariño (Saxo) e Susana García (piano)

MARCOS MARIÑO VÁZQUEZ, saxofón

SUSANA GARCÍA REGADÍO, piano

Obras de Benedetto Marcello
Robert Schumann
Franz Schubert

MÉRCORES, 11 DE XUÑO
20:00 h. Casa do saber

ENTRADA GRATUÍTA
ATA COMPLETAR AFORO

mércores, 4 de xuño de 2014

Entrega de Notas Fináis

A entrega de Notas será o día Xoves 12 de Xuño ás 18 h

Solicitude de Cambio de Profesor

O prazo para solicitar cambio de profesor cara ao vindeiro curso 2014/15 e do 16 ao 20 de Xuño de 2014 (ambos os dous inclusive).

Tan so é posible nas seguintes materias: Clarinete, Frauta, Guitarra, Percusión, Piano, Piano Complementario, Saxofón, Viola, Violín, Violoncello, Análise, Harmonía e Linguaxe Musical.

A solicitude deberá formalizarse na Secretaría do Centro e deberá especificarse o profesor/a có que se desexe cursar estudos o próximo curso.

martes, 3 de xuño de 2014

Coro Infantil: No bico un cantar

O Coro infantil do CMUS participará o vindeiro venres 6 de xuño en Celanova, nun proxecto organizado polo Consello da Cultura Galega e a Consellería de Cultura e Educación: No bico un cantar - Os Nenas e nenos galegos cantan a Curros Enríquez

luns, 2 de xuño de 2014

O día 6 de Xuño Rematan as Clases

O vindeiro Venres 6 de xuño de 2014, rematan as clases do curso 2013/14 no CMUS Xoán Montes de Lugo.

O Centro estará Pechado o 5 de Xuño

Por mor do Concerto de Fin de Curso, a celebrar no Círculo das Artes o vindeiro xoves 5 de xuño, O CMUS Xoán Montes de Lugo permanecerá PECHADO DENDE ás 15 horas.