Versión para Móbil/Tablet.
Para ver todo o contido da web
fai click no ordenador -->

venres, 30 de maio de 2014

xoves, 29 de maio de 2014

Tribunáis e Datas das Probas de Acceso

Relación dos membros dos Tribunáis e das Datas das Probas de Acceso a 1º de Grao Elemental e Profesional:

mércores, 28 de maio de 2014

Concerto de alumnos de Acordeón e Gaita

Casa da Xuventude de Lugo

O vindeiro 3 de xuño ás 20 h o alumnado de Acordeón e Gaita do CMUS pecharán o curso cun Concerto na Casa da Xuventude de Lugo.

mércores, 21 de maio de 2014

Orlas do curso 2013/14

Para os Alumnos Matriculados en 4º de Grao Elemental e 6º de Grao Profesional interesados en figurar na Orla do curso 2013-2014:

venres, 16 de maio de 2014

martes, 13 de maio de 2014

Festival de Música Cidade de Lugo

Entrada Libre ata completar aforo

luns, 12 de maio de 2014

Concerto da Filharmonía de Galicia

O vindeiro venres día 16 de maio, conmemorando o Día das Letras Galegas, celebrarase no Círculo das Artes un concerto organizado polo Consello da Cultura Galega coa Filharmonía de Galicia, o grupo vocal Solo Voces y o Collegium Compostellanum baixo a dirección de Maximino Zumalave.

Interpretaránse obras de Pascual Veiga, Xoán Montes, Xesús Bal y Gay, Octavio Vázquez é Rogelio Groba.

venres, 2 de maio de 2014