• Actualizada a documentación das Probas de Acceso 2019-20

Medidas preventivas: Os servizos de Biblioteca e de préstamo de aulas e cabinas de estudo quedan suspendidos.

Acláración: O concurso de debuxo e o certame creativo tamén están cancelados.

Publicado o mércores, 9 de abril de 2014:

II Ciclo de Música Contemporánea MIHLSons-XXI

Organizado polo Concello de Lugo e o MIHL, entre o 11 de abril e o 22 de maio celebrarase o II Ciclo de Música Contemporánea MIHLSons-XXI que ofertará concertos como o ano pasado pero amplia ademáis as actividades con obradoiros e exposicións.

Colaboran na súa programación os profesores do CMUS Diego Ventoso (percusión) e Ignacio Martínez (Piano), o CDAN de Lugo e a Escola de Arte e Deseño Ramón Falcón.