• Publicado o NOF (Normas de Organización e Funcionamento) e o PEC (Proxecto Educativo do Centro) para o curso 2018-19. Dispoñibles no menú O Centro/Documentación
  • Publicadas as Programacións ou mínimos esixibles de todos os departamentos e materias para o curso 2018-19 (dispoñible no menú Alumnado/Documentación e tamén en cada Departamento

Escondido:

Publicado o mércores, 9 de abril de 2014:

II Ciclo de Música Contemporánea MIHLSons-XXI

Organizado polo Concello de Lugo e o MIHL, entre o 11 de abril e o 22 de maio celebrarase o II Ciclo de Música Contemporánea MIHLSons-XXI que ofertará concertos como o ano pasado pero amplia ademáis as actividades con obradoiros e exposicións.

Colaboran na súa programación os profesores do CMUS Diego Ventoso (percusión) e Ignacio Martínez (Piano), o CDAN de Lugo e a Escola de Arte e Deseño Ramón Falcón.