Versión para Móbil/Tablet.
Para ver todo o contido da web
fai click no ordenador -->

luns, 31 de marzo de 2014

XX Festival de Teatro da USC

O XX Festival Internacional de Teatro Universitario 2014 da USC se celebrará en Lugo do 1 ao 9 de abril de 2014.

As representacións son totalmente gratuitas ata completar aforo, e celebraranse no Auditorio Gustavo Freire agás a do día 5 no MIHL.

xoves, 27 de marzo de 2014

Concerto de Piano - Javier V. Grela

Un ano máis recibimos ao noso compañeiro e excelente pianista Javier, cun programa especial de música española: Mompou e Turina.

mércores, 19 de marzo de 2014

Concurso Creativo Xoán Montes - Premios

O Xurado do concurso decide, por unanimidade, declarar deserto o concurso, tanto na sección de Relato como na de Banda deseñada.

luns, 17 de marzo de 2014

martes, 11 de marzo de 2014