• Publicado o NOF (Normas de Organización e Funcionamento) e o PEC (Proxecto Educativo do Centro) para o curso 2018-19. Dispoñibles no menú O Centro/Documentación
  • Publicadas as Programacións ou mínimos esixibles de todos os departamentos e materias para o curso 2018-19 (dispoñible no menú Alumnado/Documentación e tamén en cada Departamento

Escondido:

Publicado o martes, 3 de decembro de 2013:

Presentación da Banda Filharmónica de Lugo

Con gran afluencia de público o pasado 29 de novembro presentouse a Banda Filharmónica de Lugo, banda xuvenil vinculada á Sociedade Filharmónica de Lugo e dirixida por Iván Mártinez Sabio no Círculo das Artes de Lugo.

Moitos alumnos deste centro participan na devandita agrupación. Dende aquí dámoslles as grazas a todos eles, a  Iván e á Sociedade Filharmónica que tanto aporta a esta cidade e desexámoslles e esperamos moitos más concertos.

Artigos relaccionados no blog da Orquestra de Frautas de Galicia: