• Actualizada a documentación das Probas de Acceso 2019-20

Debido ao virus Covid-19 e seguindo instrucións da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional toda a actividade lectiva de este centro queda suspendida ata novo aviso.

Medidas preventivas: Os servizos de Biblioteca e de préstamo de aulas e cabinas de estudo quedan suspendidos.

Publicado o martes, 3 de decembro de 2013:

Presentación da Banda Filharmónica de Lugo

Con gran afluencia de público o pasado 29 de novembro presentouse a Banda Filharmónica de Lugo, banda xuvenil vinculada á Sociedade Filharmónica de Lugo e dirixida por Iván Mártinez Sabio no Círculo das Artes de Lugo.

Moitos alumnos deste centro participan na devandita agrupación. Dende aquí dámoslles as grazas a todos eles, a  Iván e á Sociedade Filharmónica que tanto aporta a esta cidade e desexámoslles e esperamos moitos más concertos.

Artigos relaccionados no blog da Orquestra de Frautas de Galicia: