Versión para Móbil/Tablet.
Para ver todo o contido da web
fai click no ordenador -->

luns, 23 de decembro de 2013

martes, 17 de decembro de 2013

venres, 13 de decembro de 2013

Concerto Nadal 2013

O vindeiro mércores 18 de decembro ás 20 horas, celebrarase unha vez máis o tradicional Concerto de Nadal do CMUS, que se celebrará no Círculo das Artes

Ahí tedes o cartel, cun estupendo debuxo que fixo Iago Vazquez de Vega de 1º GE. ¡A ver si aprendedes os maiores!

¡Vémonos alí!

Ilustración de Iago Vázquez de Vega de 1º GE

mércores, 11 de decembro de 2013

Cursiño de Iniciación

Para aqueles nenos/nenas en idade de acceder ao Conservatorio. Neste cursiño os participantes disfrutarán dunha visita guiada polas instalacións do centro, asistencia a clases individuais e colectivas, práctica vocal e instrumental, asistencia a concertos, etc...

DATAS:
  • Venres 28 de Marzo
  • Venres 4 , 11 e 25 de Abril
  • Venres 2 de Maio
  • de 16:30h a 18:00h

venres, 6 de decembro de 2013

martes, 3 de decembro de 2013

Presentación da Banda Filharmónica de Lugo

Con gran afluencia de público o pasado 29 de novembro presentouse a Banda Filharmónica de Lugo, banda xuvenil vinculada á Sociedade Filharmónica de Lugo e dirixida por Iván Mártinez Sabio no Círculo das Artes de Lugo.

Moitos alumnos deste centro participan na devandita agrupación. Dende aquí dámoslles as grazas a todos eles, a  Iván e á Sociedade Filharmónica que tanto aporta a esta cidade e desexámoslles e esperamos moitos más concertos.

Artigos relaccionados no blog da Orquestra de Frautas de Galicia: