Versión para Móbil/Tablet.
Para ver todo o contido da web
fai click no ordenador -->

mércores, 30 de outubro de 2013

31 de Outubro Día do Ensino

O Calendario Escolar 2013/14 publicado pola Consellería de Educación, sinala a data do 31 de Outubro como Día do Ensino

Polo tanto non haberá clase e como tal, as portas do noso Conservatorio permanecerán pechadas ao considerarse día non lectivo. As clases reanudaránse o luns día 4 de Novembro.

xoves, 3 de outubro de 2013

Concerto de Severino Ortiz